dinsdag 3 februari 2009

50 jaar! En van je vrienden moet je t maar hebben!

Wat een mazzelaar ben ik toch. Stephanie komt ons deze week bezoeken in Maadi, en ook mijn zus Ineke komt langs. Morgen haal ik Ineke van het vliegveld. Dit alles omdat ik zaterdag 50 jaar oud wordt. VIJFTIG.

We houden vrijdag een feestje in mijn achtertuin, een dag te vroeg eigenlijk. Dat is omdat op zaterdag de niet onbekende schrijver Philip Yancey in onze kerk te gast is, en mijn vrienden (wat vrienden?) die zouden dus allemaal naar de heer Yancey gaan. Hij heeft wel meer boeken geschreven dan ik, maar niet van die dikke. En hij is niet jarig en is al 59 jaar oud. Deze foto van Yancey is gemaakt op 8 februari 2008. Oordeel zelf. Naar wie zou u gaan? Bekijk, beoordeel en vergelijk zelf.

2 opmerkingen:

ingemirjam zei

Dag Sjoedepopje,

Wat een spannende prent van je! Je lijkt me klaar om in de nieuwe James Bond te gaan spelen. Inderdaad stukken beter dan die Afro van Yancey!
Je kadootje is met je dochter naar je onderweg.

Greetz!

IM

Jos M. Strengholt zei

Ha die Inkabierjam. Dankje!