vrijdag 3 april 2009

Feest met de school van onze kinderen in Cairo

De school die onze kinderen in Cairo bezoeken, bestaat 30 jaar. Dus moest er gefeest, en dat bij de piramiden. Met 1200 mensen werden de piramiden letterlijk omsingeld. Rosermarie en Justine moesten zich in iets 'nationaals' hullen, dus de Nederlandse vlag en wat oranje ging mee. De Nederlandse afdeling van de school (onze kinderen zitten niet op die afdeling, maar op de engelse..) had zich mooi in Nederlands kostuum gehuld. Nederlands? Wie loopt er ooit zo bij? Uiteraard was er de nodige politie op de been. Sorry, op de kameel.

4 opmerkingen:

Alex zei

leuk dit ja, ik hoorde een verslag vrijdag op radio 1 door een organisator. ik had al zo'n vermoeden dat je kinderen erbij waren

Alex zei

je vergeet erbij te noemen dat een beroemde egyptische 'marco borsato' er een liedje bij zong.

Jos M. Strengholt zei

ik vergat ook te zeggen dat ik zelf niet bij dit evenement was... die Borsato van Egypte lokte me niet erg.

Jos M. Strengholt zei

leuk dat het op radio 1 was. Ik wist niet dat dit zoveel aandacht trok. Grappig.