donderdag 11 juni 2009

Werk vandaag

Vandaag heb ik een tamelijk drukke dag.
1. Wat financiele administratie
2. Een paar projectvoorstellen moeten afgerond
3. We zoeken een Personnel Director
4. Ik moet voor eind deze maand ongeveer 30,000 Euro vinden... oef...
5. Vanmiddag moet ik zorgen dat onze cursus over drieeenheid goed afloopt
6. Gebruikelijke berg emails doorwerken
7. Meditatie voor gemeenteblad van christengemeente in Soest schrijven
8. Examenfeest van Rosemarie (dat is morgen) voorbereiden
9. Een stukje op mijn blog zetten
10. En Jouke bedanken voor de foto (zie links) die hij maakte in de bieb van de Universiteit van Utrecht. Ik kan daar uren naar staren - vooral dat dikke boek in het midden. Maar daar heb ik geen tijd voor natuurlijk gezien de punten 1-8. 9 is inmiddels klaar.

Geen opmerkingen: