zaterdag 19 september 2009

Zeepjes en shampoos


Hotelkamers zijn beslist niet leuk - hoewel ik wel eens schitterende kamers heb mogen genieten.  Nu vier nachten in het heus wel nette Palm Beach Hotel is geen overweldigende ervaring.  Uitzicht is wel mooi, pal op de Middellandse Zee. Meeste tijd zit in ik managementcursus en als ik op kamer ben moet ik nog een paar preken en toespraken voorbereiden voor volgende week in Nieuw Zeeland. Ik moet trouwens opbiechten, ik hoor tot de categorie zeepjesenshampoomeenemers uit hotelkamers.  Ik heb er voor betaald, dus ik zal het hebben ook.  Nu snel naar ontbijt, ook dat is bij de prijs inbegrepen....

2 opmerkingen:

Alex zei

het leuke is dat alle hotelgasten hetzelfde ruiken aan het ontbijt. en bij vertek de koffers.

Jos M. Strengholt zei

ja dat zou goed kunnen - nooit zo dicht bij andere gasten dat ik dat merk ;-)