donderdag 5 november 2009

Enorm vismaaltijd op mijn kantoor

Heerlijk vis gegeten vanmiddag met een aantal medewerkers. Onze business director gaat vaak vissen in de Rode Zee. Hij kwam vorig weekend met 20 kilo terug en trakteerde ons vandaag op de helft daarvan. Wat een heerlijk schranzen was dat! Temidden van alle stress en frustraties in het werk - ja, ook bij ons - was het leuk even te lachen met onze lui. Misschien hielpen de flessen daar ook wat bij. Ik mocht alleen meedoen als ik voor de nodige gefleste vreugde zou zorgen.

1 opmerking:

John Miller zei

Heeft die ene vis een schimmelinfectie? Komt allemaal uit de darmen, wist je dat?
Alcohol ontsmet! Well done (zou ik aanbevelen)
Ziet er lekker uit. Ik verdwaalde net voor het eten toevallig op YouTube bij de afdeling montstervissen. Dat is echt cool. De Catvis in de Mekong rivier bijvoorbeeld.
Mijn nieuwste ding is op zaterdagochtend wat kibbeling eten voor € 1,00 met warm broodje.
Zo genoieg geleuterd. Ik verveel me trouwens stierlijk en voel me alleen op internet als een vis in het water. Een gevaarlijke ontwikkeling... I hope not.