maandag 4 januari 2010

Aan de cappucino in Cilantro! Fijn terug in Cairo

Nadat we gistermorgen om 4 uur thuis in Cairo terugkeerden, heb ik me een kalme dag gedoneerd - maar vandaag raast het werk op me af. Paar vergaderingen, brandjes blussen, rekeningen versturen, maandverslag december schrijven. Maar nu eerst aan de Cappucino in Cilantro.

Cilantro, een koffietent, zit net onder het kantoor waar ik vandaag werk. Ik moet daar altijd vroeg zijn om de auto nog te kunnen parkeren, maar ik heb geen sleutel van mijn eigen kantoor, ja lekker handig, dus ik wacht op de aankomst van het eerste personeelslid. Nou ja, nu even aan de koffie dus. Groeten!

3 opmerkingen:

Alex zei

jij hebt het best zwaar, wil je werken, kan het weer niet, in die gruwelijke kou ........

Jos M. Strengholt zei

ja het leven is lijden. maar we krijgen kracht naar kruis. Jij zeker vandaag thuis gebleven wegens gladheid?

Stephanie zei

Boehoehoe...een beetje jalooooeeeers...