donderdag 11 februari 2010

Donderdag kipdag in Cairo

Nu ja, niet generaliseren Jos. Op ons webdesignkantoor wordt op donderdag altijd vrolijk kip gegeten. Afsluiting van de week, want morgen is weer weekend. Morgen zal ik om 10 uur assisteren in St John bij eucharistie, in mn witte jurkje. Misschien moet ik morgen maar een foto daarvan plaatsen hier :-).

Omdat we normaal geen kip eten en het dagelijks voedsel op ons kantoor doorgaans goedkoper is, moeten we er wel zelf voor betalen. Hollanders benne zunig he? 9 pond per halve kip. Ongeveer Euro 1,20. Best te doen vind ik.

Ik werk onder het eten even door, terwijl personeel in keuken zit te nassen. Ik ben een paar nieuwsbrieven aan het produceren, wat klanten aan het vinden, emails behandelen, afspraak maken voor volgende week in Nederland. Leuk, Henk Medema in Amersfoort zien over 8 dagen.

Vandaag is een ploeg van de EO geland voor opnames, en de vier lui zijn in ons andere mediakantoor ontvangen. De docu is vast spoedig op TV in een programma met Andries Knevel - blijf kijken!

Geen opmerkingen: