donderdag 11 februari 2010

Een nieuwe lente, geen nieuwe geluid. Wel anders.

Vandaag verhuis ik een aantal blogs naar deze nieuwe locatie. Vanaf nu integreer ik deze blogs:
www.strengholtsvijftal.blogspot.com
www.overdeislam.blogspot.com
www.arabieren.blogspot.com
www.strengholt.blogspot.com
www.redelijk-christelijk.blogspot.com
Alles wat ik daar de afgelopen jaren de wereld inwierp, kan je nu vinden op de plek waar je nu bent,

www.strengholt.blogspot.com

Op die andere blogs, zal je dus niks nieuws meer aantreffen, en ik zal deze spoedig naar de digitale hemel verwijderen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goededag heer Strengholt, ik ken u niet, maar via een andere blog kwam ik hier terecht. En ik moet zeggen dat ik een keur van interessante blogposts zie staan! Ik zal daar eens langzaam in grasduinen. Ik krijg overigens wel het idee dat u hier veel tijd in stopt.... Ik hoop u door de artikelen en zo iets beter te leren kennen.

Hartelijke groet,
Rob

Unknown zei

Beste Rob - dat is dan wederzijds. Pijnlijk wel dat je me heer Strengholt doet... ik word niet graag aan mijn ouderdom herinnerd. Mooie blog heb je zelf trouwens.

Anoniem zei

Dank je wel, Jos. Iemand die ik niet ken ben ik altijd eerst geneigd "meneer" of "mevrouw" te noemen, vandaar.... maar ik herken je "pijn" ;>) Tegelijkertijd, als we niet ouder zouden worden, wat dán? Laat de leeftijd maar een schat zijn, waaraan we dagen diamanten toevoegen - en ook heel wat rijkdom uit mogen weggeven.

Unknown zei

ik geef toe, ik ben ook graag eerst beleefd. Beter teveel dan teweinig denk k wat dat betreft altijd.

Ah... je bent ook niet meer een tiener? :-)