woensdag 10 maart 2010

'Wilde' autorit van huis naar kantoor - straatbeeld in mijn wijk

Vanmorgen bracht Adrienne me even naar kantoor, zodat ze zelf de auto kan hebben voor wat inkopen bij Carrefour. Mooie gelegenheid om je te doen delen in het uitzicht tijdens de rit die nog geen drie minuten duurde. Veel volk op straat om 9 uur in de morgen hier! Als ik in Soest zou wonen zou ik je niet vermoeien met zo'n filmpje, maar mocht je het straatbeeld dat we hier in onze nette buitenwijk Maadi genieten in vogelvlucht willen zien, be my guest. Dit is een zeer nette wijk - en toch wat een zooi eigenlijk. Normaal zie ik dat niet zo, maar zo'n filmpje afkijkend, gaten in de straten, geen normaal trottoir dus iedereen loopt voor het gemak op de weg, chaotisch. Maar wel prettig :-)

4 opmerkingen:

Louis Runhaar zei

Erg leuk om te zien. Mooie rechtse inhaalactie ook. Voor jou deze, van ons mooie aangeharkte Nederlandje: http://www.youtube.com/watch?v=Ahen3LYlZB4
Al rijdend gemaakt op de terugweg van mijn werk met een zgn HD-flipcam. (je kunt 'm evt op 720 px zetten)

Unknown zei

wat is nederland toch een keurig land! enorm. Je hebt een mooie camera - die van mij is gewoon een domme telefoon. Treurig. Maar ik krijg de smaak te pakken en moet er maar eens wat beters van maken

JP & Wendy zei

Met een hele grote glimlach bekijk ik je filmpjes over het leven van alle dag en herinner ik mij weer de mooie tijd die we hadden in maadi...zucht

Anoniem zei

Ik heb nog maar pas mijn autorijbewijs dus ik ben blij dat Nederland wat beter is georganiseerd.