donderdag 1 april 2010

Onze huishoudster Laila - vier jaar extra te leven

Onze huishoudster, Laila, deed deze week een enorme ontdekking. Ze heeft 4 jaar meer te leven dan ze dacht, als ze tenminste de gemiddelde leeftijd van dames in Egypte gaat halen. Laila dacht altijd dat ze 46 was - maar ze moest van de week in haar dorpje haar geboorteacte ophalen... nu blijkt dat ze 42 is. Toch wel relevante kennis, nietwaar?

Ah... en haar dochter is 26. Dus ze trouwde toen ze 15 was. 'Nee ik was niet bang of zo, ik trouwde met mijn neef, en die kende ik goed...'

4 opmerkingen:

Rosemarie. zei

Hey, feliciteer haar maar.
Da's wel een leuke ontdekking. Hoe wist ze niet dat ze 15 was toen ze trouwde. Op die leeftijd weet je toch nog wel hoe oud je bent?

Unknown zei

ja ik heb het gezegd (ze loopt nu schoon te maken) en ze moet lachen en bedankt je!

ineke zei

Jos misschien ben jij ook wel jonger.... en ik ook :)

Unknown zei

Ha Ineke - alles is een kwestie van perspectief. Jij bent sowieso nog heel jeugdig.