zondag 9 mei 2010

Arme broer van me. Alex kon er even niet meer tegen.

Het is hier vandaag 43 graden in Cairo. Adrienne, Alex, Danielle en de kinderen waren vanmorgen naar de Anglikaanse Kathedraal waar Rev Michael Green preekte. Ik moest helaas werken. Maar de inspanning was voor Alex blijkbaar te groot. Naar de kerk, nog uurtje in zwembadje achter ons huis... Ik tref Alex net snurkend op de bank aan. Nadat hij wakker werd sprak hij de gevleugelde woorden: 'Je doet geen moer zo'n dag en toch ben je helemaal kapot'. Ja ja, toerist zijn is taai.

6 opmerkingen:

wvanderwolf zei

Doornroosje... heb je 'em wakker gekust?

Unknown zei

Nee, hij slaagde er zelf in wakker te worden. ik ben niet zo van mannen zoenen, ook al doen ze dat hier nogal veel.

Rosemarie. zei

waar is het kleed?

Unknown zei

Daar ligt hij pal bovenop Rosa.

ineke zei

Wat hebben wij een lief broertje als hij slaapt :)

Anoniem zei

ik word toch niet in het ootje genomen hier he?