donderdag 20 mei 2010

Zoiets zal je in Nederland toch nooit overkomen?

De automatisering heeft me misschien te ongeduldig gemaakt. Heel goed mogelijk. Ik bel Nestle (nummer: 19800) in Egypte om te zorgen dat ze weer langskomen met waterflessen van Nestle - Pure Life. Dat drinkt lekker weg op warme dagen. En Nestle is toch niet een klein internationaal bedrijf he? Ook hier heel groot. Krijg ik dit bandje:
Dear customer, your call is very important to us -
please hold on and one of our representatives will get back to you shortly -
our working hours are from 9 am to 9 pm -
to leave a voice mail please press 4.

'Please hold on'... Ammehoela. Na 9 minuten nog geen representative om met me te praten. Duidelijk dat ik als klant totaal niet van belang ben. @#$%^&

Zoiets komt in Nederland toch niet voor?

4 opmerkingen:

Dikkie van Gelder zei

Jos. duidelijk een gevalletje van Nederland ontgroeien!
Jij vindt dat lang wachten??????
groetjes

Willem zei

Nou, je zou eens water moeten kopen van T-mobile; kun je lang w88!

wvanderwolf zei

Nou joh, niet zo ongeduldig hoor. Na 20 jaar Egypte dacht ik wel dat je zo'n beetje genaturaliseerd zou zijn.

Mensen hebben daar toch Engelengeduld... Wat is dan 9 minuten?

Unknown zei

Eh.... mijn opmerking dat zoiets niet in Nederland gebeurt was niet geheel ontdaan van spot. Maar ik geef toe, na 9 minuten was mijn geduld op. Ik drink wel water uit de kraan hoor.