zaterdag 17 juli 2010

Zondag 18 juli preken in Zierikzee: Joh 20-19-23

Morgenochtend, zondag 18 juli, preek ik om 10 uur in de Christengemeente te Zierikzee. Ik zal het hebben over Johannes 20:19-23. Daar staat:
Op de avond van die eerste dag van de week waren de leerlingen bij elkaar; ze hadden de deuren afgesloten, omdat ze bang waren voor de Joden. Jezus kwam in hun midden staan en zei: ‘Ik wens jullie vrede!’
Na deze woorden toonde hij hun zijn handen en zijn zijde. De leerlingen waren blij omdat ze de Heer zagen.
Nog eens zei Jezus: ‘Ik wens jullie vrede! Zoals de Vader mij heeft uitgezonden, zo zend ik jullie uit.’
Na deze woorden blies hij over hen heen en zei: ‘Ontvang de heilige Geest.
Als jullie iemands zonden vergeven, dan zijn ze vergeven; vergeven jullie ze niet, dan zijn ze niet vergeven.’

Interesse in wat ik daarover te zeggen heb? Kom gerust langs als je in de buurt woont.

Adres:
Multifunctioneel Centrum (MFC)
De Huybertstraat 35 te Zierikzee

Routebeschrijving:
• via de N59 of N655 komt u in Zierikzee
• u komt op een grote rotonde
• via de rotonde neemt u de klinkerweg naar het busstation (Grachtweg)
• de derde straat links (Caustraat)
• bij de tweede kruising ziet u het multifunctioneel centrum (MFC)

Geen opmerkingen: