dinsdag 30 november 2010

Morgen inschrijven Vierdaagse van Apeldoorn 12-15 juli 2011

Morgen begint de inschrijving voor de Vierdaagse van Apeldoorn (12-15 juli 2011). Met vrees in het lijf heb ik me voorgenomen me in te schrijven voor de 4 x 40 km. Tweemaal eerder deed ik dat - beide keren zonder enige training. De eerste keer liep ik het fluitend uit, de tweede keer strompelde ik voort van de pijn in de knieën. Deze keer dus toch maar goed trainen.

Zin om mee te doen? Ds Rik Bikker overweegt al om mee te hoor, twitterde hij me. Misschien kunnen we er een 'oecumenische wandeltocht' van maken. Goed voor lijf en leden.


2 opmerkingen:

Ben zei

Alvast welkom in onze prachtige Apeldoornse omgeving. Wie weet komen we elkaar nog tegen. Mijn schoonmoeder loopt m al vele jaren en ieder jaar zoeken wij haar op bij Hoenderlo en bij de finish. Dus wie weet.

Unknown zei

Leuk ;-) ik heb twee maal gelopen. en zie nu al tegen de derde keer op...