dinsdag 9 augustus 2011

Nieuwe deurkrukken of niet?

Vanmiddag ga ik met Justine en onze gaste, Zoe van der Heijden, kijken hoe het er voor staat bij onze kerkverbouwing. We hebben nog twee dagen voor een schilderploeg van 14 goede Hollanders ons een dag komt helpen - na afloop denk ik dat ongeveer 5 kamers helemaal klaar zullen zijn.



Vandaag controleren of de verf er is, genoeg rollers en kwasten, etc.

Ook zal ik vandaag mijn Egyptische en Soedanese vrijwilligers in line moeten krijgen.



Er moeten nog deuren worden geschuurd en in de grondverf. En ik zal zien of we betere deurkrukken gaan aanschaffen. Die rotdingen die er nu opzitten zijn scherp en gevaarlijk, en dat is niet slim met veel kinderen die rondrennen en zo. Maar ik moet ook op de (financiele) kleintjes letten. Even afweging maken straks.



Later vandaag meer!

Geen opmerkingen: