dinsdag 18 oktober 2011

Ahhhh mijjn hele kantoor staat in de tuin...

Mijn kantoor is helemaal leeggehaald. Heel vervelend, een stel bureaus, een paar kasten, 5 boekenkasten, en vooral 40 meter boeken. Vreselijk sjouwen, maar het moest wel, want ik krijg een nette houten vloer. Hoera. Beter dan de goedkope tegels die er lagen. Dempt beter, oogt beter, en is warmer in de winter. Over een paar uur mogen we alles weer terugzetten ahhhh. Gelukkig heb ik een stel trouwe en hardwerkende medewerkers.

8 opmerkingen:

gert zei

Hoi Jos,een houten vloer,niet zo opscheppen he,
volgens mij is het laminaat.

Bij massief hout spreek je over een houten vloer.
Bij een houten toplaagje op een ander materiaal spreek je over parket.

Hebben ze bij jullie ook doehetzelf zaken Jos?

Unknown zei

ja inderdaad, laminaat natuurlijk. ik kon niet op het woord komen.

als er doe het zelf zaken zijn dan heb ik niet van binnen (of buiten) gezien

Maar je gaf geen antwoord op mijn vraag bij vorige discussie...

gert zei

Hoi Jos,ik heb inmiddels je vragen geprobeerd te beantwoorden.

By the way heb je de Israelvlag nog uitgehangen vandaag,Ben deed een oproep om ivm de vrijlating van Gilad zoveel mogelijk Israel vlaggen uit het raam te hangen.
Jammer Jos dat je met geen woord op je blog erover rept.

Kom er svp/aub nog mee als je fff tijd hebt.

Zag net op tv de palestijnse nieuwslezeres die destijds de zelfmoord terrorist bij de pizzaria afzetten.
Ze was zeer dankbaar het verlangen van de moordenaar om naar een ander beter leven(allah's paradijs) over te gaan te hebben kunnen verwezelijken.

Gek he als je onschuldige Joodse burgers vermoord ben je hartelijk welkom in allah's paradijs

Zag ook de dochter van het Nederlands Joodse echtpaar van 42 +43jr. die oa.met haar drie zusjes werden gedood tijdens de aanslag.
Zij heeft begrijpelijk genoeg heel veel moeite met het feit dat deze palestijnse die meerdere xxxx heeft aangegeven het weer te doen nu vrijkomt.

Afshin Ellian schrijft in elsevier trouwens een mooi artikel waar hij een vergelijking maakt met de film saving private Ryan.

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/319690/Shalit-wie-een-mens-redt-redt-de-mensheid.htm

Anneloes zei

en gelukkig regent het niet in Cairo zodat al die boeken een poos buiten kunnen staan. Maar goed afstoffen is dan wel weer nodig. Fijn om zo'n lekkere werkplek te hebben!

Unknown zei

Ha Anneloes - ja heerlijk weer. Lekker nu - de airco's zijn hier niet meer aan in huis!

De boeken waren stoffig en zijn dat nu nog meer. ik heb het al lang opgegeven. Alle boeken hebben een gore bovenkant. jammer, maar c'est la vie.

en ik had ze zo mooi geordend. nu is er weer wat wanorde in waar ze staan. Maar mijn kantoor prachtig opgeknapt. Kom eens langs als je zin hebt! Lijkt me leuk. Dan kan ik wat meer vertellen over waar ik mee bezig ben en zo :-)

Anneloes zei

Ha Jos, langskomen is altijd gezellig maar eerlijk gezegd vind ik gesprekken met je lieve vrouw over opvoeding, tieners, en allerlei andere zaken interessanter dan moeilijke theologische onderwerpen;-)Maar insha allah komen we snel weer eens langs! Overigens zag ik op Twitter dat je nog in Maadi woont? En als je een keer in onze tuin onder onze mangoboom wilt zitten ook altijd welkom. Groet!

Unknown zei

Haha ja dat is ook veel zinvoller :-)
en bedankt voor de Maadi-tip. Ik ben intussen verhuisd...

Unknown zei

Interessant! Wij hebben namelijk hele goede ervaringen met kantoortuinen. En dan met name met Hydrocultuur, kijk maar eens op http://www.businessgreen.nl/kantoorbeplanting/hydrocultuur.html of klik hier.