dinsdag 24 januari 2012

Vrij onprettig, dit islamitische geweld

EN ZO ZIE JE MAAR, NIET TE SNEL GELOVEN WAT JE OP HET INTERNET TEGENKOMT.
VOLGENS LUCIA HARDONK KLOPT MIJN ONDERSTAANDE VERHAAL NIET EN GAAT HET OM "De lichamen zijn het tragisch gevolg van een explosie van een tanker in Congo op drie juli 2010 #230 mensen gedood". Zie daarvoor, dankje Lucia, CIP

MAAR ik zal onderstaand verhaal niet weghalen. Ik laat liever ook eerlijk zien waar ik de fout inga...
------

Dit is toch niet leuk, hoe in Nigeria aanhangers van de radikale Boko Haram islamitische beweging christenen om zeep helpen. Een beetje verbale onenigheid, okee, maar deze bloedbaden... wat bezielt deze lui?

Hier een foto van verbrande christenen. Je zal er je geliefde broer, zus, man of vrouw tussen mogen uitzoeken. Dat maakt het voor deze christenen niet makkelijk om hun vijand lief te hebben.

Hoe ruiken verbrande christenen? Ik weet vrij zeker: voor God zijn ze welriekend reukwerk. De rook stijgt op tot bij zijn troon. In Openbaring 6:9 ziet Johannes "onder het altaar de zielen van hen, die geslacht waren om het woord van God en om het getuigenis, dat zij hadden. En zij riepen met luider stem en zeiden: “Tot hoelang, o heilige en waarachtige Heerser, oordeelt en wreekt Gij ons bloed niet aan, die op de aarde wonen?"

De dag komt, de nacht gaat voorbij.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gert A zei,


He Jos,

Het CIP, Christelijk informatie platform, meld dat deze foto vals is.

http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=25173

Dat doet natuurlijk niets af aan het feit dat dergelijke vreselijke gebeurtenissen wel degelijk in Nigeria plaatsvinden.

Unknown zei

Dankje Gert A. Ik begreep met ook van Lucia Hardong. Dom van me. Als journalist zou ik zijn gezakt... bron niet gecontroleerd.

Anoniem zei

Gert A zei,

Stoer van je dat je het laat staan.

Het is trouwens soms onmogelijk bronnen goed te checken omdat internet al zo vervuilt is.

Voorbeeld :
Ik sta nog voor een raadsel, overal staat het "Doem bericht" dat in maart 2010 het laatste openbare kerkgebouw in Afghanistan gesloten en gesloopt is.
Ik kan echter nergens de locatie vinden, iemand ?
( geloof er helemaal niets van )

Alboutros zei

Haha, een paar weken geleden kwam ik de foto ook al tegen op Twitter. Toen uit de koker van een of andere Golfarabier, om te laten zien hoe christenen in Nigeria de moslims daar lynchen en levend verbranden. Lelijk, hoe dat werkt...

gert zei

Wat wel waar is is de schofterige uitspraak van de palestijnse moefti de "destiny" bestemming van de moslim is het doden van Joden.
Toen AdolfH dit uitriep bleef het ook zo stil in de wereld.
Huiver en kijk naar deze nieuwe palestijnse Hitler.

http://www.youtube.com/watch?v=kDoV8ZL9Xkc

Jos zegt slechts; "vrij onprettig,dit islamitisch geweld."